عنوان(چرا کارکنان کاری که از آنان در سازمان انتظار می رود انجام نمی دهند)

چرا کارکنان کاری که از آنان در سازمان انتظار می رود انجام نمی دهند|50685973|ft|
هم اکنون فایل با مشخصه ی چرا کارکنان کاری که از آنان در سازمان انتظار می رود انجام نمی دهند وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

حجم فایل : 774.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 13
قال الامام علي (ع) : « مَنْ شَاوَرَ الرِّجالَ شارَکَهَا فِي عُقُولِهَا »

کسي که ديگران را در امور مختلف مورد مشورت و مداخله
قرار دهد در عقل آنها مشارکت جسته است. کلمات قصار ، شماره ١٦١ ما نمي توانيم باد را هدايت كنيم ولي مي توانيم بادبان ها را در جهت باد تنظيم كنيم
(دلایل پنهان برای کار نکردن) 1- کارکنان دلایل و ضرورت کار را نمی دانند. ضرورت انجام کاررا نمی دانند.
فکر می کنند کار ارزش کوشیدن ندارد. نمی خواهند آن را انجام دهند.
دلیلی برای انجام آن ندارند.
و کار را کم اهمیت می شمارندبه علت عدم اطلاع کار را انجام نمی دهند.

روش ها:


1- مدیر دلایل و ضرورت انجام کار را مشخص کند
2- هدف را مشخص سازد اگر هدف دراز مدت است آنها را در سود سازمان سهیم کند
3- اخذ پیامد مثبت و منفی در مقابل عملکرد مثبت
4- شفاف سازی وظایف و اطلاع رسانی به موقع

2- کارکنان چگونگی انجام کار را نمی دانند.
شیوه مطلوب عملکرد آموزش داده شود
آموزش بر اساس نیاز سنجی و تنظیم شود
برای رفتار نامطلوب دستور العمل بدهید
شبیه سازی عملکرد مطلوب
بعد از آموزش آزمون کتبی و عملی به عمل بیاورید
-کارکنان نمی دانند انجام یافتن چکاری از آنان مورد انتظار است.
مشکلات:
نمی دانند کار باید در چه زمانی شروع شود
در چه موقعی خاتمه یابد
نتیجه کار چه چیز باید باشد
تضاد در ادراک وجود دارد موضوع کامل تفهیم نشده است.
روش ها:
شرح وظایف روشن ,ساده و قابل توجیه باشد-گام های پروژه مشخص باشد
دستور مدیر باید شفاف باشد و ابهامی نداشته باشد-در مورد رفتار مورد قبول و
مطلوب با کارکنان توافق شود- برای پروژه ها برنامه زمان بندی تنظیم شود
4- کارکنان فکر می کنند که راه کار مدیر موثر نیست
تشکیل ستاد تخصصی و فرعی و ره یابی مسائی( مشاوران داخلی و خارجی)
ارائه توضیح متقاعد کننده برای کارکنان در مورد روش خود
کارکنان در واقع مدیر را قبول ندارند
در مواردی که کار جدید ارجاع می کنید نظر کارکنان را بخواهید
5- کارکنان فکر می کنند را کار خودشان بهتر است.
راه کار مدیرا قبول دارند ولی فکر می کنند راه خودشان بهتر است
قبل از شروع باید مدیر با کارکنان مشاوره کند
این اشتباه را نباید کرد که منظر بشویم کار غلط انجام گیرد تا مچ گیری بشود
تشکیل جلسه مشورتی
6- کارکنان فکر می کنند انجام دادن کار دیگری مهمتر است.
اولویت بندی کارها
خوداری از دادن اولویت بسیار مهم به تمام کارها



7- کارکنان پیامد مثبتی از انجام کار دریافت نمی دارند
استقرار نظام ارزشیابی در سازمان
ارائه پیامد مثبت به کارکنان
پاداش را بلافاصله بدهید
ت...



مطالب دیگر:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های سازگاری اجتماعیفصل دوم پایان نامه نظریه های سازگاری اجتماعیپیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد نظریه های سازگاری اجتماعینظریه های سازگاری اجتماعی پاورپوینت بتن، بتن آرمه، بتن سبک و انواع آن در 71 اسلایدمبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی 42 صفحهچارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلیپیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازگاری تحصیلیپیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری تحصیلیماهیت سازگاری تحصیلی و بررسی نظریه های آننظریه های مربوط به سازگاری و بررسی انواع سازگاریمبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی زناشویی 63 صفحهچارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی زناشوییپیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد کیفیت زندگی زناشوییفصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی زناشوییپاورپوینت ریسک، بازده و مدیریت ریسکپاورپوینت سیاست سرمایه در گردشپاورپوینت بررسی سیاست ها، اهداف و راهبردهای کلان توسعه حمل ‌و نقل در ايرانپاورپوینت شاخص های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد در حسابداریپاورپوینت مراقبت خانواده محور در NICUپاورپوینت نماهای ساختمانی در 64 اسلایدمبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی زناشویی مطلوب و نامطلوبنظریه های کیفیت زندگی زناشوییپایان نامه کیفیت زندگی زناشویی و عوامل موثر بر آنپایان نامه اجزا تشکیل دهنده کیفیت زندگی زناشویی